Zasady

Zwroty i reklamacje

Zwroty (odstąpienie od umowy)

Jako konsument albo przedsiębiorca na prawach konsumenta możesz odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. 

Odstąpić należy w formie pisemnej przesyłając do nas formularz pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Możesz także dołączyć go do produktu. Prosimy o załączenie kopii dowodu zakupu.

Pamiętaj, że odstąpić trzeba w ciągu 14 dni. Następnie masz 14 dni na przesłanie produktu.

Produkt nie może nosić śladów użytkowania. Wysyłki należy dokonać na własny koszt. Pamiętaj, by bezpiecznie zapakować produkt.

Po sprawdzeniu przesyłki otrzymasz zwrot środków na podane konto bankowe.

Nie ma możliwości zwrotu produktów wykonanych na specjalne zamówienie.

Pobierz formularz odstąpienia od umowy.

Adres do wysyłki: Lilly’s Stories, Stobierna 122, 36-002 Jasionka lub do paczkomatu: Paczkomat InPost SBI01M

Reklamacje

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony z naszych produktów – skontaktuj się z nami – postaramy się rozwiązać sprawę tak, aby uzyskać Twoje pełne zadowolenia!

W przypadku problemów z naszymi produktami zawsze przysługuje Ci prawo do reklamacji – dla konsumentów jest to 1 rok z tytułu gwarancji oraz 1 rok z tytułu rękojmi od daty zakupu towaru.

By zgłosić reklamację wypełnij formularz reklamacji i prześlij do do nas pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Pamiętaj, aby załączyć kopię dowodu zakupu. Jeżeli produkt uległ uszkodzeniu mechanicznemu, załącz też zdjęcia. 

W przypadku konieczności odesłania towaru, poinformujemy Cię o tym i poprosimy o wysyłkę.

Pobierz formularz reklamacji.